Arrow Nanda Parbat
S3, E15: Oliver vurderer å redde Malcolm Merlyn når han blir tatt til fange av Ra's al Ghul og brakt til Nanda Parbat. Ray er besatt av å gjøre ferdig atom-drakten – til Felicitys forferdelse.