Never Have I Ever
S1, E5: Daniel bekymrer seg for at Amber skaper kaos i livet hans. Aryanne og Sherlons date tar en overraskende vending. Key prøver fremdeles å takle Marks ultimatum. Martine konfronterer Steven om en mistenkelig tekstmelding.