S20, E10: Bill Maher og gjestene hans i Los Angeles retter et skarpt blikk mot næringsliv, media og politikk, både innenriks og utenriks. Blant de aktuelle temaene er helsevesen, statsgjeld, energi, våpenlovgivning, utdanning, miljø og mer til.