No Thanks-Giving
S3, E5: Louis og Jessica åpner Cattleman’s Ranch på thanksgiving, og inspirerer Emery og Evan til å delta i restaurantdriften og kanskje arve den en dag. Eddie bestemmer seg for å droppe resten av 8. klasse, så Jessica lærer ham hva hardt arbeid betyr.