Nolite Te Bastardes Carborundorum The Handmaid's Tale
S1, E4: Offred har blitt straffet av Serena Joy, og hun begynner å avsløre og reflektere over sin tid med Moira på omskoleringssenteret. En forvikling under seremonien truer Offreds eksistens hos lederen og Serena Joy.