Harrow Non Sum Qualis Eram
S1, E5: En kvinne dør av en overdose, og Harrows datter, Fern, blir mistenkt for å ha solgt dødelig partydop. Samtidig bestemmer Pavich at levningene i River Bones-saken skal kremeres.