S3, E1: Familien Chance møter Sabrinas mor, Tamara (gjestestjerne Melanie Griffith), i begravelsen til Sabrinas bestemor, Nana (gjestestjerne Tippi Hedren). Nanas siste testamente, avslørt i en video hun spilte inn før hun døde, har stor innvirkning på Jimmy og Sabrinas forhold.