S1, E4: Komikerne er nå tre timer inn i konkurransen, men det betyr ikke at det blir lett fra nå av. Rayen går til angrep og ser seg ut Roué. Philippe og Jeroom mener at komikerne ikke er aktive nok, og tar en drastisk avgjørelse med store konsekvenser for én av komikerne. Men han er rask til å planlegge hevnen.