O Come, All Ye Faithful
S4, E9: Samtidig som en festival med vintertema fyller gatene i Mystic Falls, kommer Stefan og Caroline på kant med Tyler på grunn av hans planer for Klaus og hybridene. Da Caroline kommer med en løsning på problemet, trekker Hayley (PHOEBE TONKIN) seg på meget dramatisk vis. Senere gjør Klaus en oppdagelse som fører til kaos og vold. Samtidig drar Elena og Damon til Gilbert-familiens hus for å hjelpe ...