Old Dog, New Tricks
S5, E19: I en episode skrevet av seriens stjerne, Chris Colfer, prøver Rachel å berge ryktet sitt blant Broadway-ryktemølla ved å ansette Santana som reklameagenten sin og å starte et dyreherberge. I mellomtiden, får Kurt hovedrollen i en forestilling av “Peter Pan” på et gamlehjem. Med musikalske opptredener som "I Melt With You", "Memory", "Werewolves of London", "Lucky Star", "Be My Baby" og "Take Me Home Tonight".