S1, E2: En skade påvirker Harlem Ice sin siste konkurranse for sesongen. Etter en skuffende slutt på konkurransesesongen vil Adrianna vise hva hun kan på Olympia Ice hvor hun sammen med nesten collega-klare Ariyana får en enestående mulighet med OL-deltakere. Kan Adrianna, Ariyana og resten av laget måle seg med verdens best kunstløpere?