S1, E5: Santiago Bernbéu er ikke bare et stadion. Det er et magisk sted der drømmer blir oppfylt og det umulige skjer. Den ekte magien viser seg i den andre kampen av semifinalen i Champions League mot Bayern München, der stadion samler seg for å klare en ny uforglemmelig bragd. Det er også Joselus kveld, som alltid har drømt om å lykkes i Real Madrid.