S3, E9: Paul, Denise, Jeffrey, Brad og Claire prøver å avdekke hva som skjedde med Shirley mens hun forsøker å snakke fornuft med sin kidnapper, Lincoln. Jerrys juridiske ferdigheter skinner når han og Alan fortsetter å forsvare en kvinne som er tiltalt for å ha drept sin ekskjæreste. Denny blir sjalu når han ser Alan og Jerry røyke på balkongen.