On Your Mark – The Beginning of Destiny
S1, E1: Nana Sakurai loves Stride, the street-running team sport. She chooses to enter Honan Academy, based on an awesome internet video she saw of the Honan Stride Club. However, choosing an academic path based on an internet video may not have been a good idea.