Mr. Mercedes On Your Mark
S1, E2: Hodges får kontakt med Olivia Trelawneys søster, Janey, som engasjerer ham som privatdetektiv. Samtidig får Pete og Ida grunn til å bekymre seg for Hodges' mentale helse. Brady har problemer på jobb.