Code Black One of Our Own
S3, E11: Mens hun redder en skadet brannmann, blir Rox truffet av en fyllekjører og sendes til Angels Memorial. Willis begynner å innse hva han føler for Rox og gjør alt for å hjelpe henne. Leanne gleder seg til å fortelle Ariel gode nyheter om adopsjonen hennes.