Cold Case One Small Step
S6, E7: Lilly og teamet gjenåpner en sak fra 1969 om en drept 12 år gammel gutt etter at den pensjonerte politimannen som jobbet med saken har fått et nytt spor i form av en lekerakett med guttens navn på.