På gatan där jag bor ”One step at the time”
S1, E3: Nina reflekterer over valgene sine og søker støtte og trøst hos Moa. Rune forsøker å tilpasse seg den nye virkeligheten, noe som fører til at han gjør noe han lenge har utsatt.