S4, E11: Anna-Kat viser tegn til at tvangslidelsene hennes kommer tilbake, og Katie og Greg er bekymret for at det travle programmet deres forstyrrer familielivet. Oliver må håndtere en samtale på hjelpetelefonen for tenåringer som gjør ham urolig.