One
S6, E12: Når er en ferdig med å vente på den ene? Carrie har et uventet møte i den eksotiske kunstverdenen og Charlotte får overraskende nyheter. Miranda klarer endelig å gi uttrykk for sine følelser i Bradys første bursdagsselskap.