Alt eller ingenting: Toronto Maple Leafs OPPLØPSSIDEN
S1, E4: Når sluttspillet er rett rundt hjørnet, får Zach Bogosian en skulderskade, og Zach Hyman skader kneet. Nick Foligno tar farvel med familien sin i Columbus, og sier hei til sine nye lagkamerater i Toronto. Mens Leafs jager topplasseringen i Nord-divisjonen, jager Matthews NHLs målscorertittel. Nylander og vennene hans hviler litt. Den hemmelige klubben i Maple Leafs' garderobe blir avslørt!