S1, E8: Sesongavslutning. Pied Piper er klare for å konkurrere på TechCrunch-konferansen, men blir bekymret etter en imponerende presentasjon av Gavin Belson. Når Jared vil endre kurs for selskapet inspireres Richard til å gjøre store endringer i siste liten.