World Trigger Osamu Mikumo’s Ability
S1, E3: Combat-use Trion Soldiers attack when a gate opens in Osamu’s school just outside of the Forbidden Zone. Worried he’s not strong enough, Yuma tries to stop Osamu from fighting back, but Osamu’s determination to save the other students is limitless.