S1, E10: Etter å ha ignorert Kellys råd, avslører Licalsi at hun har blitt utpresset av mafiaen. Kelly og Sipowicz etterforsker det brutale ranet og mordet på en rik familie og jobber sammen med en pantelåner i håp om å finne en stjålet Oscar-statuett.