Our Life Is Not a Movie or Maybe
S6, E8: Lucas sin roman opplever uventet og overraskende interesse. Mouth opplever også interesse fra sin nye lærling. Jamie blir betatt av Sam (ASHLEY RICHARDS) og hennes opprørske fasade, og en beiler blir betatt av Brooke. I mellomtiden gir Haley råd til Nathan idet han får fart på basketball-comebacket.