Our Other 'Cops' is On!
S3, E7: Earl nyter litt tv-titting i fengselet, og han og Randy blir begeistret da de ser at tv-serien Cops filmer i Camden fylke. Episoden inneholder forskjellige type krangler som alle er relatert til Earl. Kenny er også med i episoden da han vant en kjøretur sammen med politiet. Da episoden av Cops ble filmet før Kenny og Earl ble venner igjen, viser nå Kenny avsky mot Earl.