Out of Sight, Out of Mind
S3, E21: Spencer er endelig klar til å snakke, men Emily er ikke like klar til å godta det hun har å si. Vil hun bry seg om Spencers advarsler, eller vil Emily fortsette jakten på svar alene i den retningen «A» sender henne?