Hawaii Five-0 Pa'a ka 'ipuka i ka 'upena nananana
S6, E24: Fanget i en falleferdig bygning må Five-0-teamet beskytte Gabriel, som er skadet. De planlegger sin rømningsrute mens kriminelle og bevæpnede menn på utsiden, er i ferd med å storme bygningen.