S4, E15: Sydney får sjokkerende nyheter fra tanten sin, Katya Derevko (Isabella Rosselini), om sin mor Irinas død. Vaughn gjør seg selv til skurk når han stjeler en anordning som han vil bruke som forhandlingskort for å finne ut sannheten om faren. Marshall er usikker på Jacks helsetilstand. Joel Grey gjør en gjesteopptreden.