Rosewood Paralytics and Priorities
S1, E11: Jakten på seriemorderen får en personlig vri når Rosewood og Villa må følge opp en rekke ledetråder lagt igjen til Rosie før drapsmannen finner sitt neste offer. Før ting eskalerer mellom Villa og Mike, graver Villa seg dypt ned i etterforskningen, noe som fører henne nærmere Rosewood. I mellomtiden griper Donna inn når Pippy bestemmer seg for å fortelle TMIs fraværende mor akkurat hva hun mener. I tillegg kan Hornstock bli utnevnt til politisjef, hvis han er villig til å betale en dyr pris for det.