S1, E1: En ung Erich Weiss får se en magiker opptre hjemme i småbyen i Wisconsin. Snart tar han selv sine første steg som underholdningsartist på et omreisende sirkus. Han treffer sin blivende kone Bess og bytter navn til Harry Houdini.