S1, E1: Den prisbelønte skuespilleren og sangeren Kristin Chenoweth vender tilbake til hjemstaten Oklahoma for å etterforske det beryktede drapet på tre unge speiderjenter som ble funnet myrdet etter den første natten på leir.