S1, E2: Noen lekker Coleens private innlegg til pressen, og hun mistenker Rebekah Vardy, kona til Jamie Vardy, Waynes medspiller på Englands landslag. Når Waynes jobb fører dem til Amerika, blir det en hjerteskjærende avskjed med familien. Coleen føler seg isolert og søker trøst på sosiale medier. En dag endrer en banebrytende oppdagelse begivenhetenes gang. Coleen tar kontroll over sine private innlegg når hun innser at hun kan begrense følgerne som ser innleggene til én person… Rebekah Vardy. I et dristig og nøye planlagt trekk planter Coleen strategisk oppdiktede historier ment bare for Rebekahs øyne. Når de falske historiene havner i tabloidavisen The Sun, øker kaoset og gnisningene, og det ender i et nervepirrende klimaks med dramatiske konsekvenser.