S1, E4: Når studiosjefen fratar regissørene kreativ frihet, blir alle skuffet, inkludert Xeni, som planlegger hevn på Paula. Han skriver et grusomt marerittmanus som ender opp i produksjon. Paula og Xeni må slå seg sammen for å stoppe innspillingen, men overraskende nok fører innsatsen deres til en helt ny drøm som kan gi Riley selvtilliten hun trenger.