S1, E1: På den fjellendte nerfegjetingplaneten Fennesa får to brødre, Sig og Dev Greebling, livet snudd på hodet når Sig ved et uhell fjerner Grunnsteinen til hele galaksen og forårsaker at alt og alle i den blir helt forandret.