Parting Shots
S4, E4: Neal og Peter mistenker svindel og etterforsker en vakker enke som skal arve en enorm livsforsikring. Mens han er undercover, kurtiserer Neal enken og blir overrasket når svindelen blir ekte og han begynner å få følelser for henne.