Passport for Divorce
S1, E2: Etter 13 år skal Jennifer og Golan skilles. De to står bom fast og klarer ikke komme til enighet om hvem som skal få et historisk antikt pass, et diamantkjede, et kjent maleri og fem verdifulle eiendommer.