In Treatment Paul and Gina – Week One
S1, E5: Paul bekymrer seg over at han begynner å miste tålmodigheten med sine pasienter, og besøker en pensjonert terapeut (Dianne Wiest) som han ikke har truffet på nesten ti år. De diskuterer også Pauls ekteskapsproblemer.