S1, E2: Penny og Camilla har kommet inn på M.A.R.S. Påvirket av manageren sin Freddy Wolf, ønsker ikke Bakia at datteren skal gå på skolen fordi hun tror at dette kan sette henne i fare og avsløre hennes hemmelighet. Sebastian venter på Penny, men hun dukker ikke opp fordi hun har husarrest. Etter mye tvil lar Bakia Penny gå på M.A.R.S. I mellomtiden virker det som at Bruce, eieren av et lekefirma, kjenner til Bakias fortid svært godt.