The Sticky Petiolus
S1, E1: Den canadiske lønnesirupbonden Ruth Landry slår tilbake mot byråkrati og utnyttelse når hun planlegger et lønnesirup-brekk sammen med den småkriminelle Mike Byrne fra Boston og innsidemannen Remy Bouchard.