S1, E1: Nate, eldstesønnen i familien Fisher, drar hjem fra Seattle for å feire jul og møtes av en fryktelig nyhet: På julaften har hans far blitt påkjørt i familieforetakets nye likbil og omkommet. Nathaniel senior har imidlertid ennå mye å avsløre for familien.