S6, E20: Teamet identifiserer levningene av en vellykket reklamemann som ble funnet på lekeplassområdet til et nybygd samfunnshus. Ved nærmere gransking av offerets hjem og forhør av hans tidligere parter og sjef, oppdager Booth og Brennan at offeret brente broer ved å tilegne seg en aggressiv holdning angående ærlighet og bli medlem av en radikal støttegruppe for ærlighet. Alle medlemmene av teamet...