S1, E4: Det er en helt vanlig dag, Tommy og Annika leker i hagen og plutselig oppdager de at noen har flyttet inn i nabohuset Villa Villekulla. Snart er Tommy og Annika bestevenner med Pippi Langstrømpe, verdens sterkeste jente. Med Pippi i nærheten blir det aldri kjedelig.