S1, E4: Dommer Wilson inviterer Callie og de andre fullmektige på en tilsynelatende vennlig grillfest som tar en uventet vendig. Mariana står overfor mangel på mangfold på arbeidsplassen, og er usikker på om hun passer inn. Alice sliter med ansvaret som følger med det å være daglig leder for The Coterie.