Practicum?!
S6, E7: Når Evan begynner å oppføre seg som en typisk åttendeklassing, blir Jessica bekymret for at fremtiden hans som legepresident kan være i fare. Eddie har landet på at han skal skrive om Allen Iverson som sin “helt” i en stil, noe som får Louis til å forsøke å vise at han er like verdig den tittelen.