S1, E20: Når han føler seg truet av Jens nye assistent Jake, prøver Greg å fremstå mer maskulin. Heather og Tim spiller et puss på skolen til Tyler. Joan lar Sophia tygge tyggegummi i hemmelighet, selv om Heather forbyr det. John tar den nye valpen med på en date med Colleen og hunden hennes Princess.