Code Black Pre-Existing Conditions
S1, E3: Midt i kaoset og utmattelsen etter å ha jobbet 36 timer med kode sort, må legene håndtere Margaret O’Brien, den fortvilede moren til to sønner som har vært i en forferdelig bilulykke. Mario presser Angus til å utføre en unødvendig operasjon, men lar Angus ta skylda når Leanne finner om av det.