Precious Snowflakes
S6, E9: Mandy skal ha eksamensseremoni og ber Mike holde tale. Etter å ha fått vite at skolen krever at talen er politisk korrekt, lurer Mike på om han skal følge reglene eller ikke. Samtidig er Eves venn Cammy hjemme fra college og skryter av sitt fantastiske nye liv slik at Eve blir motløs.