S4, E3: Republikkens og Mon Calamaris styrker har blitt beseiret og fanget av Riff Tamson, som vil herske over Mon Cala som ny konge, støttet av separatister. Med Ahsokas hjelp er det opp til prins Lee-Char å forene folket på planeten hans – både Mon Calamari og Carren – for å fjerne separatist-inntrengerne fra havene.