The Equalizer Pulse
S2, E14: McCall mottar en desperat bønn om hjelp fra sin tidligere CIA-elev, nå agent, som fører henne inn i en konfrontasjon med Mason Quinn, den farligste fienden fra hennes fortid innen etterretning.